Stockholm stads himmel
Anckers & Co AB Logotype

BEPRÖVADE KONCEPT, NYA IDEER,
ERFARENHETER OCH KUNSKAPER

Sökformulär

BRA REKLAM måste tillfredsställa

Dagens kunder är smartare, snabbare och förändrar sitt köpbeteendet i ett allt högre tempo.
    De vill ha tydlig, lättanvänd information om hur man kan göra en bra affär, kombinerat med dagsaktuella presentationer av produkterna, deras ursprung och kvalitet.
    Det innebär helt nya krav på kunskaper hos de som ska stå för nytänkande och kreativitet inom ramen för alla nya möjligheter.
    Eller helt enkelt förmågan att skapa internetanpassad reklam som är lätt att förstå, lätt att hitta och träffar rätt.

VARJE UPPDRAG HAR UNIKA KRAV

En lång erfarenhet som reklambyrå gör oss till en effektiv kommunikationsbyrå.
    Genomtänkt reklam utgör själva ryggraden för alla kommunikationsvägar. I konkurrens med "hemgjord" reklam får den som regel en överlägsen betydelse.
    Bra reklam utvecklar företagets profil, etablerar affärsidén och säljer produkterna. Den låter sig inte styras av teknik - annat än som ett medel för effektivare marknadskommunikation.
    Bra reklam är som en bra bok - man läser den gärna från pärm till pärm, med sitt växande intresse som drivkraft.
 

Dagens kunder är smartare, snabbare och förändrar sitt köpbeteendet i ett allt högre tempo.
    De vill ha tydlig, lättanvänd information om hur man kan göra en bra affär, kombinerat med dagsaktuella presentationer av produkterna, deras ursprung och kvalitet.
    Det innebär helt nya krav på kunskaper hos de som ska stå för nytänkande och kreativitet inom ramen för alla nya möjligheter.
    Eller helt enkelt förmågan att skapa internetanpassad reklam som är lätt att förstå, lätt att hitta och träffar rätt.

VARJE UPPDRAG HAR UNIKA KRAV

En lång erfarenhet som reklambyrå gör oss till en effektiv kommunikationsbyrå.
    Genomtänkt reklam utgör själva ryggraden för alla kommunikationsvägar. I konkurrens med "hemgjord" reklam får den som regel en överlägsen betydelse.
    Bra reklam utvecklar företagets profil, etablerar affärsidén och säljer produkterna. Den låter sig inte styras av teknik - annat än som ett medel för effektivare marknadskommunikation.
    Bra reklam är som en bra bok - man läser den gärna från pärm till pärm, med sitt växande intresse som drivkraft.
 

NOTISER

BRA REKLAM måste tillfredsställa

Dagens kunder är smartare, snabbare och förändrar sitt köpbeteendet i ett allt högre tempo.    De vill ha tydlig, lättanvänd information om... Läs mer!

Google AD-WORDS

AD-Words reklam på Google
Googles AD-WORDS är ett effektivt sätt att nå nya kunder som befinner sig högt upp i köpstegen!    Därför är vi "Google Engaged", vilket... Läs mer!

Utvecklingen ökar kraven på kompetens inom upphovsrätt - saknar man kompetens så ökar affärsriskerna!

Upphovsrätt - föreläsning för företag
Anckers & Co håller föreläsningar tillsammans med Bildombudsmannen i syfte att öka kompetensen gällande  upphovsrättsliga frågeställningar inom kommunikationens... Läs mer!

Kommunikationsanalysen är en viktig utgångspunkt

Kommunikationsplanens beroende av marknadsplanen
ÄVEN SMÅ TUVOR VÄLTER STORA LASS Kommunikationsanalysen är ett av de viktigaste momenten inför alla investeringar i marknadsföring. Det visste man redan år 1874 då John... Läs mer!